fredag 15 januari 2010

Jag vet jag suger :P




Hahaha shit, jag a fan inte duktig på att uppdatera den här jäkla bloggen men men that´s me =P

Under den senaste veckan har de väl hänt lite grejer ändå måste jag säga =)
I Söndags hade jag och Annas en sista tid tillsammans innan han drog till thailand (den jäveln)... Vi körde på hard core hela jäkla kvällen *ASG*. Vi brände väl ca 3000 på bara oss två den kvällen =/ Helt sick!!! Men sjukt kul.

I Torsdags drog jag med Cina till Ikea och köpte lite skit. Sen drog vi hem till Cina och tog oss en fika, Nicole kom över ett tag oxå =).
Hela dagen va en stor fika =). Efter att Cina kört hem mej så börja jag städa lite, för att Anna och Cina skulle komma över till mej lite senare å snacka lite skit.

Efter allt fika, drog jag hem till Lisen tog några bärs lyssna på gammal musik och resten var hemlighetsstämplat ;) Hahahaha..

Så idag då! Idag ska jag hem till Nicole och dricka lite vin med Cina, Anna och Tess.

Snipp snapp snutt så va sagan slutt ;)

Kisses ´n love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar