torsdag 27 maj 2010

Hänt en del nu igen =P






Men nog fan e man lika jäkla kass på att uppdatera. Kan bero på att jag knappt bott hemma dom senaste veckorna =/. Fast har vart jäkligt skönt ändå =)

Jaa vi kan väl börja med den berömda påkörningen =/
Helt jäkla sjukt. Jag skulle hem till mamma, och som dom flesta vet så har jag börjat cykla. Så när jag kommer straxt innan backen ner mot örby gummi, kommer en kärring från en utfart och ser inte mej. När jag inser att hon kanske inte kommer hinna se mej så cyklar jag ut i vägen för att undvika kärringjäveln. Men inte fan såg hon mej iaf. Så hon klippte mej mitt på cykeln, så jag, cykeln och hennes kofångare flöööööög!!!

De sjukaste va ju faktiskt mina skador =/ jag fick tre FETA blåmärken, en muskelskada och ett skrapsår på tån. Jag fattar inte vart jag gjorde av mitt ben, för hon klippte cykeln precis vid växelgrejen, som sitter i mitten =/
Jag e bara glad att jag e kvar idag! Så nu tvingar min älskade mor mej att ha hjälm på mej =P haha...

Jaa, mer då?! Ja juste, jag har vart med i metro hahahaha... Aldrig igen!!! Fy fan va man såg ut hahahahahhaa.... Jag å pappa satt vid båten som han har vid rålis =) så kommer en snubbe från metro och vill ha en bild på oss när vi sitter där...
Så de va väl ballt, men för fan bilden sög ju häst-dase hahahaha!!!

Under den senaste veckan så jag har vart sjukskriven pga min jäkla arm (muskelskadan) så jag har spenderat mycket tid med min underbara Lisen.
Vi har väl festat en del och myst en del. Mycket mysigt har de varit iaf =) hahaha. Lite karlar har man fått träffa oxå ;) (inte helt fel)
Och mina vänner, FLER KOMMER DE BLI =)

Jag och Lisen har nämligen bokat våra resor till helsinborg. Vi ska va borta i 10 dagar =) Helt sjukt nice... Danskar e ju fan inte helt fel dom heller... De är där alla snyggingar bor ;) (belive me)....

Fan de märks att sommaren är här i sthlm igen =) fuck, i love it =D. Killarna bara droppar fram som små vitsippor =) Helt underbart!!!

Men men nu vette fan om jag ska skriva nå mer. Ska fixa lite käk och ta mej en dusch =) Synd att man inte hade sällis :P hahhahaha....

Aja peace and love till alla!!! <3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. Oh shit du. Asså en del ska fan inte vara i trafiken och då syftar jag på kärringen i bilen. Stannade hon ens och frågade hur det gick med dig? Väldigt skönt att du inte fick värre skador ändå.

    Att vara med på bild är väl skoj ;O). Jag är kamerakåt nånting *s*.

    Hoppas du får en kanonhelg iaf.

    Kramis
    Linda

    SvaraRadera
  2. Aaa hon stanna till... men eftersom jag åkte på en sån chock så bad jag henne dra åt helvete!!Hahaha jag va helt galen!

    Fan jag såg din blogg, den va ju as fin!! Hur fan gör du? jag vill oxå ha så fin =D Hjäääälp!

    Kramis

    SvaraRadera