tisdag 15 juni 2010

Jaha ytterligare dagar har gått ;)






Jahapp vart ska man börja då? Skriv torka hahaha...

Jaa idag har jag softat hemma, tills Jonny ringde. Jag mötte upp honom och gick ner till vattnet å bara snacka massa bajs i solen. Vi satt väl ändå några timmar tills solen gick i ide =(...

Nu sitter jag och väntar på att kl ska bli 18 =). Då ska jag dra iväg till Tess och Cissi ;) Vi ska nog bara sitta på ballen å snacka skit och mysa =)

Jaha va fan har man gjort under tiden jag inte vart här inne då`?
De undrar fan jag!!! hahahah...

Nää min syster tog studenten förra helgen. Jag å hennes polare gjorde stan osäker. Fy fan va kul jag hade. Underbara människor =)

Vi har även haft oss en liten aktivitetsdag ;) hahaha vi blev några st som drog oss till bandängen och spela lite kubb ;) JAG VANN SÅKLART ;) hehe eller inte =/
Efter kubbet så blev de en aning kyligt så vi drog till brekten. Röjde loss av bara fan... Vi fick även stanna kvar efter stängning då spåra ALLT... Jag å lisen stod på borden och röjde i baren. Fan va man blev bjuden, BÄSTA!

Jaa å snart e de inte långt kvar till jag å Lisen drar till Helsingborg =) Bara 9 dagar kvar =) Fan va vi ska leva =D

Det är väl en liten del av de som har hänt ;) pallar inte skriva om allt annat skit ;) hahahha...
Jag drar upp lite bilder iställe ;)


Puss puss bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar