tisdag 12 oktober 2010

Den som väntar på nått gott!!!

Hahaha fan va jag längtar till helgen... Tänker inte säga varför, men de e de, den som väntar på nått gott!!!
Däremot så känns det som en evighet =/ så jag MÅSTE träna på Onsdag för att köra slut på min kropp.. Jag ska nog ringa brorsan och be honom komma till träningen så vi kan köra stenhårt ;) JAG MÅSTE!!!! på med handskarna och kicka som FAN!!!Jag längtar.

Förra helgen va bra, som vanligt =)
I fredags drog jag med mej Lisen, Cina och Melise till bowlingen i högdalen =). Jag losa så stenhårt, men de va kul. Efter bowlingen drog vi ut till söder och hade hur mysigt som helst =)...
Lördagen hade jag inget att göra, så jag följde med Erik, Nick och Blomman till bowlingen i årsta =). Efter det mötte jag upp brorsan å hans polare på högbergs =) Efter det va de lite suddigt ;) hahah men jag vet att jag drog till metro å mötte upp lite folk... Vi försökte dra till patricia, men va för sent ute ;) så vi drog på hemma fest hos Pierre ;). Jag träffade även världens sötaste tjej i lördags, klockren tjej, Maria heter hon =)... Jag ska nog röva med henne i helgen ;)

Nu har jag laddat ut min kamera med så lägger upp lite smått och gott ;)
ssc festen, landet, hemmafest m.m.

Puss och gull








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar