måndag 14 december 2009

Bowling =)

Hahahaha shit va kul de e med bowling :P Men fan vilken träningsverk man får då =/
Aaa som sagt i lördags drog jag på middag hos Jimmys morfar med familj. De va mkt trevlig... Han har en så sjukt trevlig släkt =).
Efter middagen drog jag Jimmy, kim och fredric in till årsta och körde lite bowling med massa mäniskor =) Drack en del bärs.
När vi spelat ett tag så ringde vi dit svärfar =). Så han hände med ut sen till ängelen och röjde järnet =)

Så va de en ny vecka igen. Nu e de fan inte långt kvar till jul och jag har inte köpt en enda julklapp än *paaaanik* Men får ta de den 23 tror jag...

Idag måste jag säga att min kropp hänger inte med i mina humörsvängningar =/. Först på jobbet, nån jäkel som irritera mej till 1000. Plus att vår lilla Challe hade begraving idag =( *R.I.P. Min vän....
Å nu e man glad för att jag ska tatuera mej inom kort =) *mihi* Shit de kommer bli såååå bra =)
Å inte nog med de så e jag så sjukt jäkla trött =/ *pust*
Men men va ska man göra? ?:P (sova kanske)

Aja hoppas ni alla haft en bra helg ;)
KissHIS ´n love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar