onsdag 9 december 2009

Julbord med work =)




Jag och pörni (Pernilla) drog från jobbet hem till henne.. Vi duscha lite gjorde oss iordning och drack några bärs =)
Sen va de dags att dra sej in mot karlsson och co... Shit va folk de va där då =/ helt jäkla sjukt... Vi drog i oss den vidriga maten och satsa på bärsen och umgänget iställe ;).
Eftersom de där jäkla stället oxå hade en sittning efter oss så va vi juh tvungna att dra. Så jag drog med mej stacken till golden hits iställe... Där fick vi alla skaka våra lurviga ;).

När alla börjat dra därifrån så åkte jag in till söder och mötte upp Richard och pontus. Vi drog till nått jäkla ställe... Hade mkt trevligt =) Lisen tog sina små fötter och drog in till oss oxå =)

Efter massa snack om vart vi skulle, så drog vi till pattis =) Jag röjde loss som aldrig förr ;) som vanligt hahahaha...

Lördag
Jag vakna en aning trasig... Sen kom Jimmy och hämta mej.. Vi snurra runt lite. Efter att jag snackat med Cina så drog vi över till henne och mekki. Jag tog mej en återställare.... Började må bra igen efter sisådär två bärs ;) hahaha.

Vi samlade ihop några stycken och drog å bowla. Hade sjukt kul =) De va jag Jimmy, Cina, Anna, Mekki, Freppa, Lasse, Mackan, Ene, Jimmy och Mickan...
Mycket mysigt gäng =)

Sen blev de utgång till ett ställe =)

Så jag hade en mkt trevlig helg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar