onsdag 2 december 2009

Ännu en Sjukt flippad helg =P




I Fredags va jag ute med svärfar, Ann, Jimmy, Marie och svärfars bror =). Vi drog ut till på dörren som ligger i slussen. Sjukt mysigt, och god mat av bara helvete =D.
Vi satt och snacka, garva massa och käka massa gott. Efter några shots, bärs och kaffe så drog vi vidare till ängelen. Festa på som fan där och drack ännu mer =P. Lite senare mot slutet så kommer Freppa, Nichole och Cina över dit. Plus min under bara Tess och Elin.
Det var en mycket lyckad kväll... Men fan va man inte mådde bra på lördagen =/

Lördagen. Vi hade bestämt att vi skulle fira en jäkla massa människor. Genom att dra till erotikmässan och sedan ut på krogen. Den här dagen va helt jäkla flippad.
Först möter jag och lisen upp Richard och Pontus sen drar vi till erotikmässan och mötte upp resten :P

När vi sen skulle åka därifrån så står vi och snackar om hur vi ska ta oss till stan igen. Kommunalt eller taxi.... NÄÄÄÄ, värre än så =/ Vi tog en limousine iställe =/... Shit och shit va vi fucka ur i den där jäkla bilen.... Sen iaf så drar vi till tresexti och fuckar ut ÄNNU mer.... Hahahahahaha

Men!!!!
De e ju inte slut än. Utanför krogen så möte jag upp Cina och Anna + några till. Vi beslöt oss om att vi skulle efter-parta hos Cina i stureby. Så vi blev fan några stycken ändå :P. De va jag, Cina, Anna, Lisen, Jimmy, Richard, Annas, Blomman, Nippe + Några andra som jag inte kommer ihåg vid namn :P hehehe.

Vi halv 9 på morgonen så ringer jag mammsen.Då är jag påväg hem i taxi med Jimmy. Jag tyckte då att min mamma skulle sitta och ta ett glas vin med mej.... Hahahahahaha bara sådär kl halv 9 - 9 på morgonen *ASG*
Tycker lite synd om min mamma facktist hahaahahha.

Kisses ´n love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar