fredag 27 november 2009

Vila i frid älskade Challe


Usch att dom hemska dagarna alltid fortsätter att hoppa på en =(.
Jag börjar dagen med ett leende på läpparna, eftersom jag ska ut å träffa Jimmys far, farbror och Ann =). Men när man kommer till jobbet så ropar knabe (chefen) in oss på kontoret. Då får vi reda på att vår älskade Challe gått bort under natten. Usch de känns så jäkla orättvist att en så fin människa inte kan få va kvar och dela sin kärlek med oss andra. Men alla har vi våra tider i livet.

Han va så full av bus, snusk och kärlek. Han verkligen tog hand om dom han verkligen älskade. Du kommer alltid att finnas i våra hjärtan!!! Du har lämnat ett stort hål på me group =(. Det finns inget som kan täcka igen de...
Jag vill oxå ge all min styrka till hans underbara tjej, som fick honom att leva riktigt underbart, dom sista månaderna han hade kvar. Usch vill bara krama om den stackars tjejen.

Cancer är något som kan komma så fruktansvärt fort. När jag började på Me group i april. Så lärde jag känna en kry översprallig challe, som jobbade på som ett as. Han va den bästa plockaren vi hade. Men under tiden mot sommaren så blev han allt sämre och sämre. Men man förstod inte riktigt vad de va. Dom trodde först att de va kol. Men konstaterade efter ett tag att de va cancer. Så under tiden så blev han bara sämre och sämre. Men nu fick han medicin iaf. Nu är det 27 november, han gick bort inatt, av att hjärtat stannade. Kroppen klarade inte av mer. Faaaaan va sne man kan bli av att så fina människor bara försvinner.
Men han vill som sagt inte att vi ska deppa ner oss.

Så idag ska jag som sagt ut å käka middag och ha väldigt trevligt!!!



Vila i frid Challe!!! Mycket kärlek till dej!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar