måndag 9 november 2009

Ännu en ny helg ;)

I fredags åkte jag direkt över till Tess och tog oss en drink....De sluta med att vi satt ett gäng hemma oss Tess... De va Jimmy, Freppa, Robin, Sven, Tess, Annas, Åsa, Philip och jag :) Efter ett tag så hade tydligen dom kommit fram till att vi skulle dra till biljarden och fortsätta där... Så vi drog in med Jimmys fars fina värn ;)
Tess blev lite för kalas för att sen fortsätta hahahah *ASG* Så jag och Annas drog med henne hem ;)
På vägen då så hoppade jag och tess i massa vattenpölar och garva av bara fan, tills en bil stannar upp oss. Då är de birchman och Delia som tydligen inte tycker om att vi har kul och speciellt inte med Annas... Men vem FAAAAN bryr sej om va fan dom tycker... Låt dom nu spela coola om dom nu känner för de...

Lördag =)
Jag och Tess kör en liten storstädning hos henne =). Sen får jag ett sms av min kära moster Lisa, som undra om vi skulle ta en bärs. Så jag och Tess drog över henne. Vi satt och snacka jag sminkade Lisa lite. Hon har alltid beundrat min mammas sminkning på hennes bröllop (Det va då jag som hade sminkat henne så fint ;) ). Hon blev skit snygg :D....
Efter ett tag så kom min kära mor, brorsan och min kära plast pappa över =D Vi satt och tog ett glas vin/bärs =D hade jätte mysigt... Jag hade även ringt över Jimmy och Henke, så dom kom oxå straxt efter mamma kom =).
Tess pallade inte kvällen så länge så hon gick och decka... Jag och Jimmy gick och la oss på golvet i storarummet och mös lite ;) Kolla lite på film :D
En väldigt mysig kille de där ;) (De vet du Jimmy)

När vi då somnat både av och till så vaknar vi båda av att vi har så SJUKT jäkla ont i våra ryggar *suck* De sög av bara helvete, de kändes som om en elefant har stått och hoppat på min svank =/

Lite senare under dagen så lämnar Jimmy mej hemma :D (tack för de babe). Jag kan säga att jag decka på plats, i stort sätt hahaha...

Så ännu en underbar helg :D... Så sjukt kul å träffa lite nya människor,som uppskattar mej för den jag är. Det finns människor som vekligen kan älska. Man har bara trott att de har varit bullshit igentligen. När "folk" har svikit en =(.

Så jag hoppas alla har haft en sjukt bra helg ; )för de har jag haft...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar