torsdag 5 november 2009

Mys kväll hos Tess

Aaa eller vi skulle ha iaf ;). När jag slutade jobbet, drog jag till Tessans jobb och hämta henne. Vi drog hem till henne och tog oss en drink och laga lite mat =P
Efter ett tag så snacka jag lite med Jimmy och fråga om han skulle komma över, de tyckte han lät som en plan. Efter lite dans lite bärs och lite matlagning så kom Jimmy. Vi satt i några timmar och bara snacka massa skit, om allt och ingenting =)
Mycket trevlig prick de där =D

Vaknar upp hos Tess, lite smått groggy och trött som fan =(... Ställer mej och sminkar mej, när jag får ett sms typ 05.30 på morgonen. Där min kära vän Johan inte har gått och lagt sej än utan ville mysa lite hahahaha... Kan juh säga att jag hade inte bangat på att lägga mej i en varm säng och bara dra täcket över huvudet och mysa. Men näää, här ska Nena till jobbet när de snöar och slaskar. De är KALLT!!! Usch, så Johan du gjorde inte det mycket lättare för mej =(.

Och så min underbara dag på jobbet =/ *NOOOT*
Allt börjar med att alla bilar som kommer in på lagret är de bara problem med. Pallar har rasat eller är kvaddade eller måste hämtas ner med motviktaren *suck*.
Sen fortsatte min dag lika skit hela dan fan =/ De va fullt ös hela tiden, iof ganska skönt att tiden går så fort iaf =).

Nu sitter man hemma och ska bara andas och mysa =D. Tända lite ljus och kolla på nån bra film, hade jag tänkt iaf =D
Så ni får ha de så bra Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar