torsdag 26 november 2009

Oj oj ;)

Hahahaha Det är va krogen heter och vad man säger, när man heter Annas och går därifrån *asg*
I fredags så satt jag och Jimmy hemma hos mamma och käka lite middag och snacka massa skit... Jag va så jäkla seg, men efter ett tag efter alla jäkla samtal så drog jag med mej Jimmy in till stan. Vi drog till Oj oj som ligger på medis. Vi mötte upp Annas, Bomander, Ante och Sanna. Drack lite och jag sprang runt som vanligt i min egna lilla värld och skulle snacka med alla...

När vi skulle dra därifrån så va Annas en aning på lyset kan jag tänka mej.. För jag hittade nämligen isen som dom hade fixat mitt på torget. Självklart ska jag då upp och leka lite ;) Men Annas verkar inte se att de e is där, så han börjar kuta efter mej, men druttar på arslet lika snabbt *ASG*. Shit jag har nog inte garvat så mkt på länge :P. Skadeglädje.........

Jag och Jimmy drog och möte upp Lisen och sen vidare till 360 och körde ett tag til... Den kvällen va grymt kul, Mkt dans, mkt vänner och tydligen mkt kröka HAHAHA... Sen måste jag säga att jag har lite suddiga minnen =/ Inte bra de där =/.

Resten av helgen rulla på riktigt fint =)

Nu under hela veckan har jag väl inte hunnit göra så mkt. Träffa lilla baby Lisen i måndags... Hade även ett mkt bra snack med Jimmy när jag åkte hem, han verkar verkligen förstå mej =/. Är inte van med de här...
Men de jag är van med är juh iaf alla jäkla sjuka Ex ska höra av sej till mej hela jäkla tiden... Är de inte riktigt med på deras noter...

Men men nu ska jag iväg å träffa Jimmys syster och Kära mor

Kisse´s n love

1 kommentar:

  1. det heter faktist OJ OJ OJ! :)
    Tack en super nice helg Pussas

    SvaraRadera