onsdag 11 november 2009

Ny vecka =)




Min fina start på veckan blev ett glas vin med min kära vän Lisen =D. Vi snacka lite skit och planerade fredagen. Väldigt trevligt å träffa min tjej igen ;).
Efter lite snack så drog jag över Jimmy och Freppa :D. Vi satt och snacka och mös lite.
Tycker vekligen Jimmy är en sjukt mysig kille, trivs som fan med honom. Men är så jäkla rädd för att slå bort honom från mej =(. Med tanke på allt som hänt mej innan. Fan hela jag är ett stort öppet sår =(.
Men men vi får ta en dag i taget...

Nu då till min mindre lyckade vecka :(. Jag har åkt på sån jäkla verk i magen som vägrar släppa. Jag känner igen värken sen några månader sen, då jag hamnade på sjukan i 3 jäkla dagar =(. Vill verkligen inte dit igen *suck*. Men hoppas i så fall att dom kan hitta va fan problemet är.
Aja skiten släpper väl nån jäkla gång.

kisses ´n love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar