söndag 15 november 2009

En mycket galen vecka =/






Den här veckan har väl inte vart så galet lyckad =(
Allt börja med att jag under veckan fick så jäkla ont i magen. Så försökte kämpa mej igenom en dag på jobbet. Dagen efter så hade jag den där jäkla verken kvar så jag beslutade för att åka in till sös. Dom hittade vart jag hade ont, och sa att de va något som inte stämde. Men fick åka hem iaf bara för att dom inte hitta problemet =/ *suck*. Fick även åka dit dagen efter på fredagen för att dom skulle kolla blindtarmen, men den läkaren skicka hem mej,eftersom jag sa att jag hade börjat må bättre (skönt men ändå inte) vill fan veta va problemet är =(

På fredagen då, åkte jag hem och vila lite. Efter lite sova och kryning :P så åkte jag över till Lisen. Där tog vi en bärs och snacka lite skit. Senare mot kvällen kom Jimmy, Freppa och Stefan över =). Sen skjutsade Jimmy in oss till stan. Vi dansa lite och träffade massa mysiga människor.
När kvällen tagit slut så drog vi till donken, käka lite och väntade på Jimmy.
HAHAHAHAHA undertiden då vi vänta kom någon liten tomte som va dryg av bara helvete, de visade sej då att Lisen känner den här jäkla idioten. Jag blev så jäkla irriterad på den här dryga saten, så jag tog mina pommes och hällde dom så vackert över huvudet på honom HAHAHAHA... Hans blick (shit va han inte va med på den). Efter de så kan jag säga att han börja smöra nå grön jäkligt HAHAHAHA... Det finns juh idioter.
Jag och Jimmy åkte hem till mej och sov iaf =)

Lördag så kändes de inte helt ok i magen igen =/. Men de gick över lite senare. Så jag och Jimmy åkte hem till Tess och hämta den där nya skräckisen som går på bio :P (kommer inte ihåg va den heter). Alla sa iaf att den skulle va så sjukt jäkla läskig. Så vi drog först hem till Jimmy och duscha. Sen fick vi dra över till mamma och hämta min kära bror. Vi skulle lämna över honom till Lisa. Oj oj oj va han va glad över att få åka den STORA bilen som brummar som en race bil hahahaha.. Hans ord var även att - Nämen, den där bilen är ju helt fantastisk. Jag och Jimmy garva av bara helvete hahahaha....

Efter vi hade lämnat min kära bror så drog vi hem till Jimmys far och hans tjej Ann =) Så sjukt trevliga. De va jätte mysigt och sitta där och lära känna dom lite. Så tack kära ni för ett fint bemötande =D.

Nu när vi hade träffat alla familjer och va klara med allt så drog vi hem till Jimmy igen. Fast nu hade vi ökat med några fler. Vi satte på filmen. Där satt jag och njöt =) hahahaha de va juh fan bara jag och typ 5 killar till ;) hahaha.. Men blev fan besviken på filmen. Som sagt så sa juh alla att den skulle va så sjukt scary men tyckte fan inte de =(.

Efter filmen drog vi och mötte upp Tess, men vi dumpa resten av packet hemma ;) Så nu va de bara jag Jimmy och Freppa... Vi fixa lite käk på vägen och drog hem till tess ;) Tess ville då pront se på sin Jä**a Harry Potter som vanligt. Såklart så somnar jag i Jimmys knä. Men sen gick vi å la oss i rummet iställe... Men inte fan kunde jag somna då hahahaha, jag låg och räkna Jimmys andetag hahahaha...

Så nu ska jag bara ha en söndag för mej själv och gosa lite =)
Så tack alla mina kära för en helt underbar vecka/helg.
Och så vill jag även säga hej då till vår lilla Stefan som ska dra och skaffa sej upplevelser i massa olika länder. Mycket trevlig själ de där... Så ha de så sjukt bra nu vännen...

Kisses ´n Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar