tisdag 3 november 2009

Oj oj oj man har väl en del å berätta :P


Jaha jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Men en anledning till att jag inte skrivit så mkt är för att jag har haft fullt upp med inbrott och massa annat skit. Man har väl inte helt enkelt haft lust.
Men nu kanske man kan leka lite igen ;) hehehe...

Aaa jag kan väl börja med att berätta min sjukt roliga helg förra helgen *Asg*. Allt började med att jag åsa och en annan kompis satt hemma hos åsa och såsa, drack lite vin. Vi hade planerat att dra ut med min underbaraste vän Stoffe. Det slutade med iaf att några glas vin och en spritflaska senare åker jag in till stan med taxi och möter upp Stoffe och några fler.
Jag va på så jävla bra humör så jag sprang runt som en annan jäkla lolla och dansa massa och snacka ta mej fan med ALLA!!!!
Det visar sej även att alla jag tycker är trevliga och ser ganska bra ut då känner såklart Stoffe =/. Hur lyckas jag?
Men men efter ett tag då jag inser att jag kanske inte ska åka hem och va själv så åker jag hem till lisen hahahahaha. Hon blev en aning orolig =/ hon har nog aldrig sett mej så full, under hela den tiden vi kännt varandra.
Men jag hade så sjukt jäkla kul....
Det är en kväll jag sent kommer glömma hahahah

Nu då några dagar senare, så har de kommit in msm efter sms från olika nr =/ Massa olika killar som jag tyckt vart myket trevliga prickar hahahaha shit... Men man har juh fått mms från vissa oxå ;) de e juh 50/50 Jag har lyckats ganska bra ;) hahaha...

Nu då den här helgen ;)
I fredags skulle jag Tess och Cissi käka mat och dricka lite bärs ;). Det sluta med att vi tre sitter med ett gäng karlar ;) hehehe. Jag drog även över min kära vän Robin och hans polare Jimmy ;). Robin va då somvanligt lika jäkla kåt som vanligt hahahaha... Men gubben lilla du får vänta ett tag till ;) (de vet du)
Vi hade även en karl som sov över oxå. Men han va juh så jäkla borta och kunde inte hålla tassarna borta =/ Hur fan kan man göra nått sånt när jag sover??? Som tur va så vakna jag.... *förbannad*

Lördag/ Halloween Vi vaknar upp, Tess skulle jobba några timmar. Hon kommer hem och vi börjar om på nytt med att starta med en FET drink ;).
Vi hade beslutat oss att klä ut oss iaf ;) vi lyckades ganska bra må jag säga hahahaha. Vi skulle föreställa horor, det va sjukt uppskattat kan vi juh säga ;)
Jag och Tess va så sjukt jäkla heta hahaha, vi gjorde även om Cissi till vår pimp hon blev oxå sjukt jäkla het ;) Fick tyvär ingen bild på oss alla tre :(
Oxå en mycket trevlig helg ;)

Det finns igentligen MYCKET MYCKET mer att berätta, men jag pallar inte ;)
Så den här lilla historian får räck för nu ;)
Så Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar