onsdag 28 april 2010

The last BOUNCE *snyft*


Fy i helvete, va bra de va! Speciellt när dom körde hyllningen till Michael J... *pustar* Ni som inte va där, missa nått, måste jag säga!!!
Snygga karlar fanns de ta mej fan över allt!!! Precis den stilen jag vill ha...
Men jag måste vänta lite, snart e de sommar. Då kan de va ganska skönt å va singel ;)
Men jag måste ändå fråga, VART FAN gömmer sej killarna på vintern? Alla ploppar fram nu sådär till våren. HELT SJUKT, men fan så nice ;)

Nu måste jag faktiskt skryta lite. Jag har nu hämtat min cykel hos mor min. Jag har oxå cyklat fram och tillbaka till jobbet. Fy fan vilken värk man får i röven =/ Men de är väl bara vänja sej =).
Så nu jäklar ska jag satsa på att bli fitt =) Jag har börjat bra iaf... jag har tränat nu i 4 dagar =) antingen cyklat eller gått =).
Fast lite fusk idag måste jag säga, jag gick fram och tillbaka till Farsta. Inte så långt, men bättre än ingenting ;)

Idag då, drog jag å Lisen till farsta kolla på lite grejer och tog oss en fika =).
Nu e jag hemma å börjar bli uttråkad =/ Jag ska åka till Lisen och Evelina snart. Vi ska till salong betong festen som är ikväll. De kommer nog bli as bra =). Där lär de ju oxå finnas några hetingar =).

Uscha måste även berätta en sjukt jobbig grej... Hahahaha jag har fått dille på å vilja ha bebis nu.. Men vet att de inte är bra tajmning. Man bör skaffa pojkvän och fast jobb. Men fan va mysigt de skulle va med en liten boll i magen :D.
Jag och Lisen såg fan hur mångs som helst som har legat i under vintern hahahaha...
JAG VILL OXÅ!!!! Jag Lisen och Tess ska försöka bli på smällen samtidigt hahaha, hur de nu ska gå, vette fan.

Jaha Valborg då?! Va fan ska man göra? Än så länge har jag snackat med Freppa =). Jag ska ev med dom å grilla, men sen då? Några förslag?

På tal om ingenting egentligen så längtar jag till sommaren... Fan jag har så mkt jag vill och ska göra!

1. Helsingborg (midsommar)
2. Alanya (28 juli)
3. Barca (nån gång under sommar å hälsa på Coffe och Ebon) =)
4. Grekland (hur fan jag ska få in de) Ska åka me Kostas nån gång under sensommaren.

Jag skulle fan behöva va ledig minst en månad för att få in allt på min planerings lista... hahahaha.... Men fan så nice de kommer bli =D


Nää nu pallar jag inte skriva mer... ska leta lite efter kläder, jag ska ha på mej ikväll ;) Måste ju se sjukt bra ut ikväll ;) *mihi*

Puss på me *LoVe*

1 kommentar:

  1. Det är ju så att alla killar gömmer sig under vintern, för att vila upp sina muskler. Så orkar flexa och spänna upp sig under sommarmånaderna. Sedan så är det ju då de kan klä av sig och visa sitt sexpack utan att frysa ihjäl. Om de skulle klä av sig på vintern, så finns risk att nämnda och icke nämnda kroppsdelar krymper istället för att bli större =O).

    SvaraRadera