onsdag 21 april 2010

Shooou BRÄÄÄÄ


Jaha va händer då?
Själv så har jag varit på ikea idag... Jag trodde fan jag skulle dö, man förbereder sej alltid på de värsta. Men det var faktiskt inte så farligt =)
Jag åkte dit med mammsen ocg gittan-gittan =D. Vi köpte lite trall och skit =). De va skit kul. Man fick lusten tillbaka att försöka fixa lite.... Så lite kan ju göra så jäkla mycket.

Jag ska även se om jag kan lyckas att odla lite sockerärtor och nått annat skit som man kunde äta hahaha.. Men vette fan va de hette. söta va dom på förpackningen iaf =) haha...

Aaa jag skulle försöka leka lite smart oxå... Eftersom vi skulle till Ikea så trodde jag ju att jag skulle hinna med hem till mammsen och hämta min cykel. Men shiiii fick jag... Bilen va så galet proppad och vi släppte av mej först =). Jag får väl hämta den på fredag eller nått.
Ja för ni som inte vet, så har jag fått en mycket bra ide, tycker jag iaf ;) jag ska börja cykla till jobbet =)

Ja, ni mkt mer än så har inte hänt =P eller JO... Jag ska på Bounce på Söndag med Mamma =D det ska bli så jäkla kul.

Såååå ha de bra... Puss o krem

*LoVe*

2 kommentarer:

  1. Verkar som du haft en produktiv dag, precis som min morgon varit =O). Själv har jag problemet att bli av med möbler, då jag köpt allt nytt till min kommande BR som jag köpt och flyttar in i 14:e juni =O). Yey ! ! ! Gillar btw skarpt din fotobanner. Råsnygg =O).

    SvaraRadera
  2. Hahahaha aa men visst vetty ;) Jaså va e de för möbler då?
    Ååå man tackar så mycket =D

    SvaraRadera