fredag 9 april 2010

Nytt jobb, nytt liv, nya vänner, ny hälsa!!!


Nu har jag äntligen hittat ett jobb som jag verkligen trivs med. För ni som inte vet så har jag gått å blivit vaktmästare på sös =). Sjukt kul, ensam tjej e man oxå ;) hahaha kan ju bara gå bra ;)

Igår fick jag även reda på att vi har tillgång till gym gratis. Så nu jäkla ska jag börja köra, ska även dra med min älskade moster hahaha... de ska gå hur bra som helst ;)
Jag och moster ska bli riktigt snygga å fitt till sommaren =D =D =D...

Det är nu jag känner att mitt underbara liv har dragit igång en skön jäkla start =)

Jag måste ju även säga att allt inte bara går bra nu =( dessvärre så ser de ut som att jag har förlorat en mycket underbar vän =/. Vet inte om det är bara för att han har skaffat flickvän eller om jag har gjort något fel =(. Men de känns inte alls bra =(. Han var ett stort stöd i mitt liv och sen bara försvinner han =(. Vill fortfarande ha dej kvar som vän Jimmy =/. Förstår inte vart allt gick fel. Aja men om du läser de här så vet du vart jag står. Tycker de är synd bara =(.

Men men Jimmy var även en av dom som verkligen vill hjälpa mej i mitt liv, men han kom tyvärr in i fel tillfälle =/. Men nu har jag jobbat lite med mej själv, och tycker att jag har kommit ganska långt =D
Så tack Jimmy för ditt stöd och tack mej själv som fan för att jag lyckats ;) Hihihi...

Så nu kör vi... I helgen ska jag bara ta de lugnt och jobba =) Jag har fått så jäkla mkt beröm på mitt nya jobb oxå, så jäkla underbart =)
Känns så jäkla bra =D

Så kärlek till alla mina vänner och familj som har stått ut med mej under den förbannat jobbiga tiden... Ni är och förblir min familj, jag älskar er något otroligt!!!! Kan inte sätta ord på de!

Kärlek till er alla!!!

1 kommentar: