lördag 27 mars 2010

Sorry är riktigt kass ;)


Hahahaha sorry, jag suger verkligen på att uppdatera den här jäkla bloggen, men men ska väl skriva lite om va som hänt sen sist ;)

Förra helgen va lite mys... Va i stort sätt bara chill.
Söndagen va en myskväll hemma hos pappa med film och hemma gjord pizza, (dock inte lika god som min ;) hahaha). Efter de skjutsade han mej till Boris. Vi softa kolla lite på tv å bara va.

Under veckan så va jag på en arb intervju i Nacka. Allt gick skit bra, bortsätt från att lilla jag inte visste vart de där jäkla nacka forum låg, så lilla Kostas skjutsade mej dit =D. De tackar vi mkt för ;)
Två dagar senare ska jag prov jobba iaf på de här stället, MEN då ringer min kära moster Lisa iställe. Då hon ev har fixat nått annat jobb..
Så jag sket i att prov jobba i Nacka och åkte till Sös för en intervju.
På tisdag då ska jag jobba på sös som vaktmästare ;) SÅ JÄKLA TUUUUNG!!!!!

Igår då fredag drog jag Lisa och Marie ut å tog en bärs, aa eller nja inte bara en kanske :P hehe.... Efter ett antal timmar så drog jag och mötte upp Richard och hans polare på Chapplins (tyvär) Men jag hade så sjukt kul med grabbarna... Trevliga som fan =D. Efter stängning så blev de ju självklart slagsmål hahahaha. Dra åt helvete, de va folk ÖVERALLT som slogs. Jag höll mej jäkligt lugn för engångskull, va även tvungen att kolla så allt va bra med både Richard och Annas...
Dom skötte sej bra ;)
Kom hem kl 6 imorse, tror dock att jag inte är riktigt nykter än hahahaha...
Så ska man ut snart igen å fira Janne 40 år :p, kommer bli sjukt kul =)

Så nu ska lilla donnan försöka vila ett tag till innan utgång ;)
sleep tight ;)

<3 peace ´n love ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar