fredag 5 mars 2010

Så sjukt fint väder =D


Igår drog jag över till min kära mor. Vi skulle förbi å kolla Jasons grav :(.. Usch va ont de gör i hjärtat när man bara få leva i drygt 4 år =/... Men de va jätte vackert iaf. Fick säga hej då på mitt sätt =).

När jag å mammsen kom hem satte vi oss i soffan å kolla på this is it =) Myyyysfacktor =)...
Idag då när man vakna så har man en lillebror som ska mysa, som vanligt ;) (sååååå söt)
Efter några timmar så drar jag å mammsen in till Farsta å shoppar loss lite i solen. Sjukt mysigt måste jag säga. Solen fick en på så sjukt bra humör oxå =D

Nu ska jag hem till Tess i min nya skjorta och skärp =) så jäkla snygg =). Jag å Tess ska på äventyr idag =D hahaha BARA Hon å jag... De vet vi hur de brukar sluta ;)
Fjortisfylla på en bowlinghall *ASG*

Hahahaha jag tror de börjar bli illa när man sitter å garvar själv när man sitter å skriver smått om våra små minnen... HAHAHAHA fan va jag älskar den där bruden!!!!

Nä nu skiter jag i de här, nu ska jag dra ;)
Kisses ´n löööööv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar