onsdag 10 mars 2010

Min fru har blivit gammal kärring =) hihihi


Då får man ta å gratulera min älskade Lisen =D
Min lilla fru fyllde år igår...Vi hade oss ett litet kallas med familj sen kom Hannes, Johan och Roger över =) Mycket trevligt.

Jag har nu bestämt mej för att jag ska dra till Alanya i sommar!!! JAG SKA... Vill bara komma från de här ett tag ;) så de e sjukt billigt å bra, kan inte bli bättre ;) Jag tror att sommar 2010 kommer bli som år 2008... Då levde jag bara livet å var över allt och ingenstans... Fan va jag älskar livet. Har även haft lite funderingar på att flytta utomlands ett litet tag.... Men måste kolla upp allt först, med lägenhet å shit.. Men men de får jag ta lite senare.

Nu ska jag iaf bara längta till vår svenska sommar, och skaffa mej nya upplevelser!!!

Love my life right now =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar