måndag 8 mars 2010

Helgens bravader ;)


Fredagen blev ganska lugn ändå, måste jag säga... Åkte hem till mamma å va lite med henne. Har väl hänt lite för mkt i familjen nu. Tråkigt som fan, men kan inte göra nått åt de som redan har hänt =/

På lördagen så åkte jag hem till Tess då de skulle komma lite folk ;) Vi festa på, men jag och cissi kände att de va inte drag nog för oss :P så vi drog med oss Pulle in till stan och röjde loss av bara fan.

Vi drog först till gk å mötte upp Cina, Freppa, Anna och några till... Men dom stängde redan efter en halvtimme så jag å cissi drog vidare till grodan.
Fy fan va kul vi hade där.. Jag å Cissi ÄGDE dansgolvet ;)... Jag träffa även en gammal bekant, som kom fram å hälsa å va allmänt... gulli =P Hehehe........
Men Nena som vanligt kommer inte ihåg vart ifrån jag känner honom. Tills igår kväll då alla gått å lagt sej hahahahaha då plinga de till i huvudet då jag såg att jag hade honom på FB oxå *asg*... Flickvän hade han oxå *asg*

Så igår då, Söndag. Jag Tess och Cissi mös hela dagen och fick även besök av Jimmy och Freppa. Dom tyckte väl dock att vi inte va så sociala... Vår humor va så låååååg, så lååg *asg*. Men men vi lagade god mat och kolla lite på tv :P. Sen va de slut på de roliga ;)

Nu idag då... Har jag kollat lite på jobb å snackat med lite folk ;)Så vi kan juh hoppas på de bästa ;)
Nu ska jag hoppa in i duschen å dra till Sabri å bara softa å kolla lite på film hade jag tänkt =)...
Såå ni får ha de så bra ;) because I WILL ;)

Kisses ´n love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar