onsdag 3 mars 2010

Hallo lowlifers haha






Aaa så har man vart så jäkla bra på å skriva igen ;) haha *NOOOOT*
De har ju som vanligt hänt lite grejer under tiden då man inte skrivit =/

Tess min älskling har fyllt år. Vi körde på en lite överraskningsfest =) Blev sjukt lyckat... De börja med att Cissi, Hs, Erik och Pattis skulle komma till mitt puben i Gullmars. Lisen å Tess skulle komma lite senare å "överraska mej" Hahaha (trodde tess iaf)
När hon kommer in blir de ett jäkla liv å Tess blir så jäkla förvånad ;) hahaha, BÄSTA.

Även lite senare började annat folk droppa in oxå... Boris å hans polare David, Jimmy och nån polare honom och Annas

Vid 23 så taggar vi från jobbet å KÖÖÖÖR ;). Vi skulle dragit till Grodan, men de va fullt så vi drog till GK.
Vi hade så jäkla kul därinne =)

När kvällen nästan är slut så drar jag ut å röker. Då får jag ett samtal av Johnny så jag sa till honom att vi skulle mötas upp sen...
Vis stängning så drar vi alla idioter till Tess på efter fest =) Hahahaha
fan vi blev några stycken iaf-... De va jag Tess, Cissi, Boris, David, Johnny, Andres, Hs och lites senare kom Sven oxå...

Vi hade så Skabbigt kul, och Tess mådde som hon borde på sin 25 års dag ;)


Såå va har hänt mer då =/ Hmmm...
Joo jag har sagt upp mej från jobbet =/ Lite trist men de funkade inte =(. Min chef fick nog lite för mkt känslor för mej, så de blev jobbigt för mej iställe =/...
Men trivdes bra ändå...

EN sjukt galen Söndagskväll hade vi oxå.
Jag Tess å Cissi skulle ut å fira Tess igen på Söndagen... Vi drog till Mest å hälsa på lisen och spriten hahaha... Lilla Henke hade jag ringt dit oxå, mkt trevligt å träffa honom igen ;) (dock inte hans dryga vän). Men han skicka vi ut ganska fort ;) hehe...

När Lisen sluta så drog vi till Kellys med massa människor =). Där träffa vi även ännu fler människor som va hur mysiga som helst och folk man kände ;). Andreas va ju en av dom, haha kul kille som försökte få mej å Lisen lika fulla som han va hahaha... Efter ett tag så kom Johnny över oxå, vi tog några bärs å drog oss hem sen.
Så va de efterfest igen hahahaha hos lisen. Men nu va de bara jag Lisen och Johnny... Fy fan va jag inte va jag inte mådde bra sen... Hahahaha men jag hade två som stötta mej iaf Hahahahaha....

Så Igår då. Jag och Lisen fick för oss å spela lite biljard. Så vi ringde runt till några och fick med oss Andreas, Melise, Annas och Mike =) mYCKET TREVLIGT... Brudarna vann ju iaf ;)

Så jag slänger väll upp lite bilder.... Som man vågar visa hahaha... Fast Lisen och tess har Maaassa bilder jag ska ha oxå....

Kisses ´n love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar