fredag 12 mars 2010

Imorron blir Donnan 24 år


Aaa nu e de inte långt kvar ;) Imorron blir de feeeeest ;)
Min plan lyder
- idag jobba till 01.00
- vakna upp med Lisen hos mej
- försöka träffa min älskade mor
- Dra hem till Lisen och börja föra
- Dra över alla som kan komma ;)
- Sen dra ut alla
- Köra järnet ;)

Jag hoppas verkligen på att vissa kan komma... Vi får se om han hör av sej dock =/ skulle va kul å ha honom med.... Då får vi hoppas på ett bra humör bara ;)

Fan idag måste jag säga att man känner sej lite ensam, men ändå mår så jäkla bra... Går inte å ta på känslan =/ Jag är sjukt kärleksfull idag haha... Tossig som vi nu säger ;)
Jag vet inte, men de känns som om man legat i ide hela vintern och samlat på sej skit... Men nu när solen kommer fram så släpper allt. Dock så finns de känslor och minnen som aldrig kommer att lämna mej. Jag hade en helt underbar sommar med mitt kära ex Jonte förra året. Men de kommer aldrig hända igen. Så det är bara å leva med dej lyckliga man hade och gå vidare ;).
Det är de som kallas underbara minnen och år ;)

Nu i sommar ska jag skaffa mej NYA minnen och upplevelser ;) Ska bli sjukt kul ;) Har lite ideer som ska uppfyllas under sommaren ;)

Nä nu ska jag göra mej snygg för de underbara vädret och dra till jobbet ;)..


Puss och kram till som satt sej i hjärtat på mej ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar