måndag 22 mars 2010

Lite blandat ;)









Jaa, nu har de väl hänt lite grejer under senaste tiden =)...

Har som sagt inte mått så bra på senaste tiden. Men jag tror jag börja se ljuset i tunneln igen =). Jag har verkligen alla mina vänner och familj att tacka. Utan er, inget jag.

I Onsdags förra veckan tog jag tag i mej själv. Lisen drog med mej ut å fixa lite grejer som jag behövde.... När vi va klara så mötte vi upp Kostas och Max utanför mitt gamla jobb. Vi drog ut å lira lite bowling. Hade så sjukt trevligt. Jag och Lisen får nog öva lite på de där, de gick inte så bra för vårat lag ;)

Helgen kom och jag åkte ner i en jäkla svacka igen =/. Den här gången tog Tess hand om mej. Hon drog med mej till Robin å hans vänner. De va facktist riktigt trevligt...


Och Söndagen kom. Min kära Far kom å hämta mej hos Tess. Vi åkte till Kista för å hämta syrran ;). Efter lite käk, mys och film, så va de dags å röra sej.
Pappsen skjutsade mej till vällingby, till min kära vän Boris =). Vi satt å kolla lite på film och tog de chill ;) väldigt trevligt.

Idag så va de bara sätta sej på de där jäkla tåget en timme för å komma hem. Dum som man är så råkar man somna när man kommer hem. Så jag hoppas att jag kan sova sen...
För imorron hoppas jag på en liten lycka =) jag ska nämligen på arb intervju i Nacka... Så får hoppas på de bästa, håll alla tummar och tår =)

Imorron blir det oxå tre rätters middag hos mammsen. Janne fyller hela 40 år imorron =D. Så vi ska busa lite med honom imorron ;). Får även se om man hinner gratta min kära vän Hannes... Nått ska man nog hitta på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar