söndag 12 september 2010

Dax att skriva lite igen kanske ;)

Wow det var verkligen ett tag sen.
Det har väl som vanligt hänt en hel del ;). Jag har haft en underbar sommar. som jag har spenderat mest med min kära och underbara vän Lisen =).

I början av sommaren drog vi till Helsingborg. Där vi även drog över till Danmark och kolla till christiania ;) Fy fan det var rena himmelriket =). Snyggingar över allt och det var absolut inte som dom flesta tror. Att alla sitter och är benga i ett hörn å spyr... Tvärt om, dom va sjukt sociala, trevliga som fan och inte nog med de, dom va snygga som satan oxå ;)

Två veckor efter det drog vi till Alanya. Vi röjde järnet mesta dels inne på Robin hood =). Där vi kände ägaren Dayram =)... Vi fick för oss att även skaffa tatuering där, men pengarna räckte inte till och vi hade inte den tiden på oss.
Så vi drog till "Det okända Salong betong" Bättre ställe får man leta efter.

Till Nuet ;)
För några dagar sen fick jag för mej att skaffa mej en ny livsstil. Jag ska börja träna, röker inte lika mkt och börja tänka lite på mej själv.
Tycker jag har blivit så jäkla trött på sista tiden =/ inte ens kul.
Det måste jag göra något åt. Jag var hemma hos mamma i helgen och spelade wii fitt... Det där jäkla programmet påstod att jag var gammal. Hur gammal tänker jag inte säga ;) hahaha...

Nä nu ska jag inte tråka ut er mer med massa text ;) här kommer lite sköna bilder från sommar m.m.













Puss puss bye bye <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar