tisdag 21 september 2010

Det är idag det händer!!!

Fy fan jag är så jäkla överlycklig idag! Jag hade tidigare skickat in mitt CV till proffice men tydligen så hade det inte kommit fram. Så smarta lilla jag sparade ett nummer till dom och ringde upp i morse. Jag skickade in mitt CV till hennes mail och hinner knappt vänta i 2 minuter då hon ringer upp och vill ha dit mig imorgon.
Jag var tydligen den dom letade efter och mitt CV så sjukt bra ut.
Det som är bättre är
-Högre lön
-fastanställning
-lön även fast jag inte har ett uppdrag.

Och inte nog med detta, så ska jag dra iväg och träna med min fru Lisen. Det blir kickboxning. Jag fick ett ryck för typ 1 vecka sen. Jag ville börja med en sport så kom jag på kickboxning. Man får träna hur många dagar i veckan som helst. Lokalerna är helt otroligt snygga och man kan köpa handskar och lite allt möjligt på plats för ett rimligt pris ;)
www.stockholmkickboxning.se





Nu ska jag göra mig iordning och hämta träningskläder ;)
Puss och kraaaaaam

1 kommentar:

  1. Grattis får jag väl säga till Proffice-grejen =O). Själv försöker jag evinnerligt men utan resultat.

    SvaraRadera