onsdag 15 september 2010

Underbar dag igår =)

Som sagt igår hade jag massa jobbiga mardrömmar. En timme senare sitter jag i salong stolen och fixar mitt hår ;). Snacka om ryck!
När jag var klar mötte Lisen upp mej. Vi drog in till stan och kollade lite kläder och smycken =) hittade mycket fint ;)

Efter våran runda inne i stan så drog vi till oj oj oj på medis, där vi käka och drack vin. Någon timme senare kommer Melise, Louise och Tess in.
Det slutade med att jag, Melise, Louise och Lisen hade en sjukt trevlig kväll. Vi spelade lite biljard och snacka massa skit och skratta som fan. Ett underbart gäng. Kommer garanterat hänga tillsammans igen.

Tyvärr så hade jag inga batterier kvar i min kamera. Men vi va snyggingarna på den underbara super tisdagen ;)
Här kommer lite bilder på oss snyggingar ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar